Mivel az elmúlt időszakban számos új szolgáltatást vezettünk be - mobilprezentációs eszközök kivitelezése, kampánytervezés, internet marketing -, úgy gondoltuk, hogy a cég arculata is megérett egy modernizálásra. Szerettünk volna egy letisztult, egyszerű, de mindemellett szembetűnő megjelenéssel ügyfeleink elé állni. Úgy gondoljuk, ez sikerült is...
Mint ahogyan minden arculat tervezését, a saját megjelenésünk megalkotását is úgynevezett mockup-ok (vázlatok) készítésével, piacfelméréssel és a mai, illetve várható jövőbeni grafikai és design trendek vizsgálatával töltöttük.
Elsődleges szempont volt, hogy ne emblematikus logót kapjon a cég, hanem egy ötletes typo megoldást szerettünk volna megvalósítani. Sok előnye mellett azért is döntöttünk typo logótípus mellett, mert a cég későbbi (tervezett) márkanevei grafikailag könnyebben igazíthatók egy ilyen felirat mellé és köré. A végső forma és design megoldások már a tervezés elején megvalósultak és pár vázlat után elnyerte a tetszésünket az embléma, az egymásba fordított, szalagos 'b' és 'a' betűk. Ezután a munka nagy része a logó arányainak kiegyensúlyozásával folyt. Sok lehetőséget és megjelenési formát elvetettünk, sok vitát lefolytattunk mire sikerült kiválasztanunk az arculati kézikönyvünk legfőbb alapjait... a logót és a kísérő színeket.
A logó megtervezésénél grafikusaink már az esetleges arculati színekkel is kísérleteztek. A logóban akartunk eltérni a korábban használt pirostól, mégis valamilyen formában ránézésre eltérő színvilágot szerettünk volna kölcsönözni az arculatnak. Egyöntetűen egy visszafogottabb és minimalista céges profilt képzeltünk el a Baczoni Médiának (amit a jelen weboldal is bizonyít), és ehhez fontos volt, hogy a színek is tükrözzék ezeket a jellemzőket. Ezáltal a megtartott piros szín tompább és hűvösebb lett, az eddig használt sötét alapszíneket - a világosabb megjelenés érdekében - felcseréltük a szürke halvány árnyalataival. Így érhettük el, hogy a logót sokkal jobban előtérbe hozhatjuk. Nagy felületet megtöltő telt színekkel (a logóban használt piros illetve sötét szürke) csak a céges prospektusainkban, a névjegyeken és az egyéb nyomdai kiadványainkban találkozhatnak.
Arculatunk bemutatásával kár lenne tovább untatni, hiszen az eredmény egy szeletét láthatod ezen weboldal formájában. A közeli jövőben folyamatosan megjelenő új szolgáltatásokkal és akciókkal igyekszünk könnyebbé tenni meglévő és leendő ügyfeleink internetes vagy offline megjelenését. Szánjon egy kis időt rá és ismerje meg cégünket, tekintse meg eddigi munkáinkat, legyen az akár weboldal vagy nyomdai kiadvány!
Baczoni Média Kft.
9011 Győr, Kertalja u. 4.
9022 Győr, Kisfaludy u. 20. II. em. 4.
1095 Budapest, Soroksári út 48.
info@baczoni.hu
radio@baczoni.hu